مسابقه انلاین اواژنگ
 
دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : امیرحسین والی

گروه شرکت های آواژنگ به تازگی یک مسابقه آنلاین در رابطه با مادربردهای سری ۷ گیگابایت ترتیب داده است. این مسابقه آنلاین که از دهم تیر ماه آغاز شده است تا سی ام این ماه ادامه خواهد داشت. برای شرکت در این مسابقه تنها کافیست که ابتدا مطلب کوتاهی راجع به مادربرد های سری ۷ گیگابایت را مطالعه کنید، سپس به پنج سوال چهارگزینه ای طراحی شده از همان مطلب پاسخ دهید و در انتها اطلاعات شخصیتان را وارد کنید. به کسانی که به این پنج سوال پاسخ صحیح دهند به قید قرعه ۳ مادربرد از سری Z77 گیگابایت، از تازه ترین مادربرد های عرضه شده به بازار اهدا خواهد شد. در صورت تمایل به شرکت در این رقابت به آدرس www.avajang.com/contest.asp مراجعه فرمایید.

مادربردهای سری ۷ گیگابایت که با پلتفرم Z77 به دنیای فن آوری معرفی شدند، با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسل قبل، پیکره بندی جذاب تر و کامل تری از لحاظ فنی ارایه می کنند. برای استفاده از تازه ترین پردازنده های شرکت اینتل حتماً به یکی از این مادربرد ها احتیاج خواهید داشت. این محصولات را می توانید با گارانتی آواژنگ تهیه کنید.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ir gamespot
جدیدترین اخبار بازی های رایانه ای
درباره وبلاگ

سلام به همه ی شما عزیزان من امیرحسین والی هستم و امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید.این وبلاگ تخصص به بازی های رایانه ای دارد و همچنین دارای مجله است. باتشکر امیرحسین والی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ir gamespot و آدرس irgamespot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 13964
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2